Klachtenprocedure

Als wij niet aan jouw verwachting voldoen

We hopen natuurlijk dat je helemaal tevreden bent met de manier waarop we jou van dienst zijn. Soms kan het helaas zijn dat wij niet aan jouw verwachting voldoen. Dan horen we dat graag. Samen zorgen we voor een oplossing.

Hoe kun je een klacht indienen?

Telefonisch De snelste manier om een klacht in te dienen is als je telefonisch contact met ons opneemt.  Online klachtenformulier  Je kunt ook gebruikmaken van ons online klachtenformulier. Wij proberen dan binnen vijf werkdagen contact op te nemen.

Kom je er samen met onze service & contact-medewerkers niet uit? 

Geef dit dan door als antwoord op de geboden oplossing. De klachtencoördinator van de NKC neemt je klacht vervolgens in behandeling, eventueel in overleg met de teamleider cq. manager service & contact of verzekeringen.  Mocht dit antwoord alsnog niet aan je verwachtingen voldoen, dan is de laatste stap dat de klacht schriftelijk wordt ingediend bij de directeur-bestuurder van de NKC.  Wanneer de klacht wordt overgenomen door de directeur-bestuurder, houd dan rekening met een maximale afhandeltijd van drie weken.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

Zijn wij er in het geval van een verzekering dan nog niet in geslaagd om de klacht naar tevredenheid op te lossen? Dan kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Een klacht wordt alleen door het Kifid behandeld als je eerst onze klachtenprocedure hebt doorlopen.

Dankzij jouw suggesties verbeteren wij onze dienstverlening

Wij vinden het belangrijk om van jou te horen wat jij van onze dienstverlening vindt. Ook wanneer je niet tevreden bent. Het is een kans om onszelf te verbeteren. Dat doen we graag.